Ampuni aku Ya Allah...

10 November, 2007


Hatiku berdegup.. jantungku berdetak.. tatkala bait-bait lagu “farshy at-turab” dendangan Meshary Al arada’s dikumandangkan.. Aku cuba menghayati lagu tersebut. Lantas aku segera mendownload video tersebut dari youtube . Bila dah download apalagi… banyak kali ulang.. sedihnya lagu ni. Bila hayati lagu ni betul2, fuh.. menitis air mata. Alangkah kerdilnya diri. Alangkah hinanya diri. Tatkala aku menulis ni, terbayang semua dosa2 yang aku telah lakukan. Ya Allah, ampunilah dosaku.. sungguh, aku tak layak masuk syurgaMu, namun Ya allah, aku tak sanggup untuk menjejaki nerakaMu… teringat Mak, Ayah n adik-beradik lain kat rumah. Berdosanya aku Ya Allah.. kau bukakanlah pintu hati mereka. Ampunilah mereka dan berikanlah mereka taufiq dan hidayahMU Ya Allah. Moga aku mampu untuk mendakwahi mereka..

1 comments:

rossees said...

salam... feel free to read islamic motivational stories at here http://wisdomthruwords.blogspot.com
..tq ;)